Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 13 oktober 2010

Pillerstart

Första tabletten tagen. Nu hoppar vi på tåget igen. Tut, tuuut!!
Två embryon ligger i frysen och väntar...

Idag väljer jag att stanna hemma. Dels för att jag kanske behöver lite mental vila men också för att jag faktiskt blivit fysiskt sjuk. Halsen gör så ont och huvudet bultar. Hoppas att det inte är något som kräver penicillin. Undrar om man kan knapra det samtidigt som man knaprar Primolut? Bara en tanke...

Nu blir det frukost och sen lite mer sömn.

Kram

3 kommentarer:

  1. En dag hemma i hemmets lugna vrå, kan du behöva idag ;)
    Krya på dig.

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag tror penicillin är bra.
    Jag brukar alltid bli gravid då.
    Iallafall så kan man äta det när man är gravid.
    men i kombo med Primolut får du kolla men jag tror det ska vara i sin ordning.

    Grattis till pillerdag 1!

    SvaraRadera
  3. Tack på er!

    Nu känns det lite bättre. :o)

    kram

    SvaraRadera