Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 17 oktober 2010

Kulmage

Jag har fått kulmage. Och det är INTE mina matvanor som gjort att det blivit så. Det är Primoluten. Magen är liksom lite större och svullen och så har jag känningar som vid mens ungefär. Inte menssmärtor men "känningar". Väldans irriterande.
Men det vore nästan märkligt om hormonerna inte skulle påverkat min kropp alls. Så det är väl bara att gilla läget och knapra på. Sista knaprardagen är på fredag... Längtar!

Kramas!

3 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Såg att ni ska göra FET v 45. Spännande!! Hoppas så att ni lyckas denna gång! Vi fick i fredags veta att vi fått en donator där. ET planerat till v 48. Hoppas vi båda lyckas med våra 3 veckors mellanrum :-) Sköt om dig!
    Kram från ÄD-Mamman Jessica (skrivit förut)

    SvaraRadera
  2. Grattis till donator! Vad kul! Då får vi följas åt. Det verkar som vi är ett gäng därute som är på G just nu. Urkul!
    Var går ni någonstans? Sverige Utomlands?
    (det kanske du redan har berättat men jag har glömt... f'låt!)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. HEJ :-) Vi går oxå på AVA Åbo :-) Mailar dig. KRAM- ÄD Mamman Jessica

    SvaraRadera