Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 22 oktober 2010

Primolutslut

Åååh, vad trevligt jag hade det igår! Massor av pladder och kul att hänga i stan lite. Fina maken hämtade mig vid 21-tiden. Lyx!

Inatt kom den första snön i Stockholm. Eftersom jag har sommardäck på bilen fortfarande så åker jag kommunalt till jobbet (just nu faktiskt) och det har redan hunnit bli ett vinterlandskap därute. Vackert! Inne i stan var det dock inte lika fint. Sörja och blött slask...

Idag är det sista dagen med Primolut också. Skönt! Nu trånar jag efter lite östrogen. Jag blir faktiskt glad av det!
Och igår ringde jag AVA för att meddela att jag har tid för VUL den 8/11. Så nu är de också på bana och vet hur det går för mig. Jag ska ringa igen nästa vecka när jag får mens. Förhoppningsvis på måndag.

Stora fredagskramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar