Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 14 oktober 2010

Bättre

Idag känns allt så mycket bättre. Skönt!
Men jag väljer att stanna hemma idag också. Jag har fortfarande ont i halsen och i bihålorna men kan nog jobba lite hemifrån.

Nu är det bara 8 dagar kvar med Primolut och sen ska jag få mens. Jag blir nervös av bara tanken för så ont som jag hade sist, det vill jag aldrig mer ha. Men det är klart, då var situationen lite annorlunda.

Idag ska jag också ta tag i den där ansökan om ersättning till Försäkringskassan. Jag funderar på om jag ska skicka med domen från Sundsvall och hänvisningar till FN:s konventioner t.ex.. Det kanske stjälper mer än det hjälper? Jag har aldrig haft med Försäkringskassan att göra tidigare så jag vet inte hur de tänker eller agerar. Med tanke på allt jag hört så utgår jag från att det inte är smidigt i alla fall.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar