Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 29 oktober 2010

Solskensdag

Idag är en härlig dag! Solen skiner, jag jobbar hemma och ska jobba en kort dag. Skönt.
Kvällen ska ägnas med en kompis på en krog. Det blir inte så sent, vi ska bara ses och äta en middag eftersom vi ses så sällan. Imorgon ska jag nämligen upp ganska tidigt och så bär det av till att hälsa på en kär bloggvän, LadyJ112. Hon är också en som kämpar för barn och hon har ett hjärta av guld. Det gillar jag!
Tänk att man kan lära känna varandra på det stoooora Internet, hahahaa! Galet roligt. Och nu är vi vänner i den verkliga världen också. Riktigt kul är det.

Snart Progynondags igen ser jag. Jag tar dem kl 7, kl 14 och kl 21. Och jag tror att jag ska börja med en ny nedräkning... Idag är det bara 18 dagar kvar till FET! Mndre än tre veckor. Tänka sig. Nu kommer det att gå fort!

Ha en underbar fredag!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar