Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 2 oktober 2010

Hem & Villa

För de som är i Stockholm nästa vecka så vill jag rekommendera Hem & Villa-mässan.
Jag ska definitivt gå dit, inte bara för att jag älskar prylar och mitt hem, utan också för att mina kära vänner på WEDO ställer ut där. De har vunnit priser (nu senast Red Dot Award 2010) för sin ursnygga hylla, Exilis, som går att få i alla möjliga konstellationer, längder och färger. De har även designat barnvagnar och gjort väskkollektioner till kända märken (som jag inte vågar nämna för det kanske är hemligt). Och de fullkomligt SPRUDLAR av idéer! Så fort jag vet var deras monter finns och vilka de ställer ut tillsammans med, så lägger jag ut det här så kan ni glida förbi och kika på deras grejer eller bara lyssna på Hampus som är en riktigt social och trevlig idéspruta. De har ingen aning om att jag har den här bloggen så tyvärr kommer de inte att veta vem jag är om ni skulle hälsa från mig.

Nu ska jag måla lite väggar och kolla om vi kan göra om våra innertak här hemma.

Och sen ska jag kramas.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar