Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 25 oktober 2010

Väntan igen

Jösses, nu inser jag hur flärdfull jag fått vara senaste dagarna. Nu är det vardag igen...

Ingen mens i sikte ännu. Jag hoppas innerligt att det inte ska krångla nu. Jag vill ha en insättning i vecka 45. Är inställd på det och det är så otroligt svårt att ställa om när det inte blir som inplanerat. Rent mentalt, alltså. Och behöver jag göra det så kommer tvivlet tillbaka och det tar så mycket onödig energi så det vill jag verkligen undvika.

Funderar lite på om Försäkringskassan har fått mina papper. Det var en bunt så det ska bli intressant att se om vi kan få ut pengar eller inte. Beslutet kommer jag självklart att basunera ut här!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas din mens kommer i dagarna.
    Så det går på räls sådär som man behöver.
    Man behöver det så väl så jag önskar hårt.

    På återskrivande! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas mensen kommer snart så att du får det som du har planerat. Kramar från Tabasco

    SvaraRadera