Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 2 oktober 2010

Middag

Mmmm, det blev hemlagad pizza som bestämt. Vi försökte härma pizzan vi åt på Tintå i Åbo när vi var där för äggdonationen. Pizzan innehöll en ganska kryddig tomatsås, mozzarella, färska fikon, prosciutto, ruccola och pinjenötter. Galet god! Vi lyckades nästan uppnå samma resultat. Det dög i alla fall. Och så gjorde vi två andra alternativ också, räkor med vitlök och salami, oliver och tomat.

Före




"Tio minuter"



Färdig!



Och så en bild på den mest perfekta mannen

- Snickarbyxor på (han är händig som få)
- Förkläde (han lagar tokgod mat)
- Plockar in disken (han är effektiv)
- och är den bästa jag vet både med och utan allt det. Min fina make.




Imorgon tar jag vilopaus från bloggandet. Jag ska måla och vara social. På måndag börjar allt om igen...

Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar