Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 21 oktober 2010

Flärd

Den här veckan ska jag leva det flärdfulla citylivet. Ikväll blir det vin och mindre barmat på Riche med en kollega som slutar om några dagar. Hon är urtrevlig så jag ser fram emot ikväll.
Imorgon är det möte med två tjejer på jobbet. Vi har valt att ha mötet på en lugn bar. Vi ska vara viktiga i två timmar med en öl i handen. Det känns också lite flärdfullt. Som på tv. Möte på stan och leka viktiga, hihihii!!

Jag kan nog säga att jag passar på att vara lite flärdfull med ett glas vin i handen. För nästa vecka är det slut med det. Och fäster sig embryona (i alla fall ett av dem) så kommer jag istället att sväva på moln. Då kommer jag inte ens att vara intresserad av att leka flärdfull. Det ska bli så otroligt skönt att ta sista Primoluten imorgon. Ett steg närmare FET. Tjohooo!

Kramas!

4 kommentarer:

  1. Det låter så trevligt...passa på nu....drömmen börjar närma sig...oh..va jag räknar dagran både för dig o mig...
    varma kramar
    känslig

    SvaraRadera
  2. Ja, passa på att vara flärdfull nu för sannolikheten för att du blir gravid den här gången är ganska stor. Hoppas! Hoppas! Kramar från Tabasco

    SvaraRadera
  3. Härligt! Njut av det ena nu, och det andra sen.
    Det börjar närma sig ;) Håller tummarna.

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Tack fina ni!!!
    Det var riktigt kul att flärda lite. Kan rekommenderas.

    Hjälp, Tabasco! Det pirrar i magen när du säger så där!! Wiiiii! Tänk om....

    Kram

    SvaraRadera