Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 29 oktober 2010

Kändisspaning

Jag såg Kevin Borg med flickvän när jag åkte och handlade. Stinsen köpcenter var stället de flanerade runt på. Förra helgen såg jag Måns Zelmerlöw och Maria Serneholt men då var det i Sturegallerian. Varför ser jag bara småflicksidoler? Jag vill se McSteamy eller McDreamy. Typ. Eller allra helst min man som dyker upp bara så där, utan att vi planerat det. Det är mysigt.

Och jag har äntligen beställt skåp/hyllor som vi kikat på ett tag nu. Äntligen. Leverans den 17/11. Lustigt, samma dag som vi har FET. Stora leveransdagen med andra ord.

Eftersom vi åker iväg under helgen så tar jag en bloggpaus fram till söndag kväll.
Därför önskar jag alla en skön helg. Och ett plus till alla som vill ha ett!

Många varma höstkramar till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar