Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 22 oktober 2010

Hur går det?

Undrar hur det går för alla er andra där ute?
Är ni på bana med ny IVF?
Är ni på bana med ÄD?
Har ni ET/FET på gång?
Har ni ny donator?
Har ni tagit nya viktiga beslut i kampen om ett barn?
Eller är det dags för en liten ÄD-bebis att se dagens ljus snart?

Berätta gärna med en kommentar här (om ni vill). Jag, och kanske andra också, behöver lite inspiration känner jag...

Massor med snöiga kramar

5 kommentarer:

  1. Ja, jag hade ÄL igår. Men vi skulle ju vänta iallafall en månad till. Vilket vi inte gjorde.
    Så nu är det två veckors väntan på BIM.
    Väntan kan vara ganska fasansfull men nu känns det oki.

    BIM= Beräknad Icke Mens

    SvaraRadera
  2. Schygglo! Även om ni hade tänkt att vänta så håller jag tummarna för att ni får ett plus.

    Själv tar jag sista Primoluten om 33 minuter...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow! Sista steget på den nya början! :D
    *skickar regnbågar som sprutar tur-glitter*

    SvaraRadera
  4. Jag har precis haft sista ÄL innan ED-FET, så om sisådär 3,5 vecka ska jag befinna mig på plats i Warszawa inför nästa ÄL och 2 dagar senare ska jag få tillbaka mina första donerade flingor. Det ser ut som att jag får mina tillbaka typ veckan innan TD för dig...

    SvaraRadera
  5. Men åååh, så kul att höra! Det drar alltså ihop sig för dig också. Då följs vi!

    Kram

    SvaraRadera