Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 26 oktober 2010

Morr

Mensskrälle! Kom nu då!
Det kan man ju ge sig f-n på. Att den säkert INTE dyker upp den här veckan. Skulle inte förvåna mig det minsta. Givetvis ska jag inte oroa mig och gör jag det så är det alldeles för tidigt för sånt. Men ändå...
Prel FET är i vecka 45 och jag vill inte att det försenas. Dels för att det är lättare för mig att vara ledig den veckan men framförallt för att jag inte VILL vänta längre än så. Min hjärna är programmerad på vecka 45.
Så jag blir galen om det blir senare. Morr, morr.

Och kram, kram

3 kommentarer:

  1. Släpp mensen. :)

    Du behöver tänka på annat.
    Mens är fan som mjölk på spisen.
    Så länge man väntar händer inget, men så fort man vänder ryggen till så kokar det över.

    Vita byxor-vin och det vore väl perfekt om du fick den på vägen upp till Dalarna? :D

    Sådär typiskt. Jag ska önska att den kommer NU.
    Så du får behålla ditt tidsschema.
    fast full av fösvarsmekanismer som jag är så skulle jag nog tänka att den får komma när den kommer och så skulle jag nog försöka vara litet flexibel om när den kommer.

    Jag vet att det låter lätt, men jag vet att det inet är det. Batteriet dör snart.
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vi ber till mensgudarna här!
    Kram Wallan

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni!!
    Det är ju bara såååå irriterande att den inte dyker upp.

    Kram

    SvaraRadera