Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 8 oktober 2010

Recept

Ny morgon ny dag. 5 dagar kvar.
Igår trillade det in nya recept från AVA i brevlådan. Så idag ska jag fixa svenska recept. Och så ska jag ta mig i kragen och boka VUL hos min gynekolog också.

Det bidde inte Hem & Villa-mässan för min del igår. Jobbade istället... Men idag!! Då ska jag dit. Och nu kan man se vad mina kära vänner på WEDO lanserar. Den har redan blivit favorit av ELLE Interiör. Spana in länken nedan!

The Cover av WEDO

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej där!

    Hur fixar man svenska recept?
    Vilka coola Covers! Synd att man inte har Ikeas luckor bara. Jag ville ha på en gång. :)

    SvaraRadera
  2. Ah, vänta du ska komplettera recepten?
    Jag trodde inte att finska recept fungerade här och att du skulle få dom -försvenskade.

    Hehe, vad långsam jag är :D

    SvaraRadera
  3. Hahahaa! Du är inte långsam.

    KRAM

    SvaraRadera