Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 20 januari 2010

Minilycka

Vaknade alldeles nyss av smärtor i magen och en påbörjad mens. Den bryter nog ut ordentligt om några timmar. Tjohoooo!!!!
Nu är jag så uppspelt att jag inte kan somna om, hahahaa!
Trallalalalllaleeej!

Jag vill väcka min man men ska undvika det. Han ska få fortsätta att sova i den mjuka sängen.

Vilken tajming också. Sprutbehandlingen kommer inte att störa min och bästisens weekendresa till fjällen heller. Och jag kommer förmodligen att kunna njuta av resan till fullo utan att behöva oroa mig för mens och sånt. Bara ta med sprutorna, njuta av bästisens sällskap, skidåkning, lååånga frukostar, after ski och goda middagar. En hel långhelg.

Tänk vad fort livet kan förändras. Den här gången till något bättre.

Glädje, glädje, glädje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar