Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 28 januari 2010

VUL 1

Jaha, så är det då dags. IVF nr 2:s första VUL. Usch, det känns som att doktorn kommer att titta på mig och säga "tyvärr, det är kört"... Vill bara ha det här överstökat nu.

Efter undersökningen åker jag till fjällen med bästisen. Det ska bli skönt att få komma bort lite men åh, vad jag kommer att sakna min man. Speciellt om vi får ett stort "det funkade inte". Då vill jag bara kramas. Vi får ha telefonkontakt istället och jag är ju faktiskt bara borta i några dagar. Ingen av oss mår nog bättre av att vara hemma. Blir svaret negativt så är det så bara. Då får vi vila, andas och sen ta nästa steg. Inte ger vi upp i alla fall!

Så hur det gick hos läkaren skriver jag om på söndag när jag är hemma igen.
Önskar alla där ute en riktigt skön helg. Det ska jag ha.

Glöm inte att kramas i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar