Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 18 januari 2010

Sorg

Idag är en hemsk dag. Det är för mycket skit i världen helt enkelt. En del drabbas så hårt och det känns inte bra. Därför skriver jag om något annat.

Min bästaste bästis kom förbi (jobbar hemma idag) och förgyllde min dag. Jag presenterade bloggen för henne. Det var lite läskigt för man vet ju aldrig vad någon ska tycka om det man skriver. Hon började gråta. Men först skrattade hon i alla fall.
Naturligtvis vill jag inte att hon ska gråta men det kändes skönt att hon berördes och faktiskt uppskattade det jag skrivit. Hon är så jävla bra.



När hon åkte droppade hon ett kort med fina ord i brevlådan. Vilken hjärtevärmare hon är. Jag önskar varje människa på jorden en sån kompis som hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar