Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 29 januari 2010

Ostfrossa

Åh, vem uppfann ordet fredagsmys? Det är ju så fååååååånigt!!
Eller snarare vem uppfann fenomenet och ordet? Helt plötsligt ska alla prata om, och ha fredagsmys. Ska sånt verkligen schemaläggas? Folk tackar t.o.m. nej till inbjudningar till middagar för att de ska ha sitt förbannade fredagsmys. Det är ju inte klokt! Umgås som folk för tusan! Mysa kan man göra när som helst. T.o.m. när det inte är något jäkla Idol eller Lets Dance på tv... Ba' så ni vet.

Kom förresten på att när jag myser så läser jag en bok eller ser på tv med lite vin och en god mögelost. Ost!!! Hjälp! Om, bara om, jag blir gravid får jag inte äta sån ost. Hur ska jag då överleva?! Nu ska jag inte gå några händelser i förväg men tanken på att få vara utan ost är hemsk. Det kommer inte att gå. Oj, oj, oj.

Tror jag schemalägger en ostfrossa ikväll...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar