Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 31 januari 2010

Pinglan Ingela

Vi har ringt.
Min favvosköterska svarade - Ingela. Hon är fantastisk.

Enligt noteringarna hon hade så skulle jag börja med Provera idag. Men det betyder också att jag börjar med injektioner om ca två veckor. Det i sin tur skulle betyda preliminärt ÄP om ca tre veckor, d.v.s. vecka 7 och inte 10. Något är fel.
Eftersom Ingela är en förstående och handlingskraftig kvinna så ska hon kolla upp det här med läkaren och återkomma senare i eftermiddag. Min man har också framfört våra önskemål om att vi vill starta en ny behandling å det snaraste, inte om sex veckor eller mer. Det förstod hon så hon framför nog det också till farbror doktorn.

Jag tror att Ingela styr upp det här. Hon ingav oss i alla fall lite hopp på ett fint sätt. Tack, Ingela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar