Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 23 januari 2010

Sol

Oj, vilket vackert väder det är här idag! Det blir en lång promenad till bästisen för hennes dotter har födelsadagsdisco idag, hahahaa! Ska bli sjukt kul att se ett "minigäng" under en discokula!

Idag kom jag på att jag klantat mig med injektionerna också. Jag har varit så inställd på att få börja att jag tror att jag har doserat för lite... Hur dum får man vara?! Jag blir sååå besviken på mig själv för jag brukar verkligen vara hypernoga med att följa instruktioner. Nåja, kanske inte IKEAs men det här är ju något annat.
Jag har tagit en sån där liten "glasburk" med pulver och en liten "glasflaska" med vätska och blandat ihop dessa och injicerat. Men grejen är att jag tror att den dosen endast är på 150 enheter. Jag ska ta 450... Klantigt!! Så klantigt. Jag får väl skylla på att hjärnan inte varit med på sista tiden. Eller nåt. Men jag känner mig glad ändå och oroar mig inte. Det går att rätta till.

Ska ringa CvL kl 11 och få mitt resonemang bekräftat så att jag gör rätt från och med nu.

Njut dagen! Hoppas att solen skiner hos er också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar