Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 6 januari 2010

Sömn

Ja, så var det det där med att inte stressa igen... Suck!

Inatt vaknade jag kl 03:30 och kunde inte somna om. Och då blir jag stressad av att jag borde sova. Istället surfade jag runt lite på olika sajter för att lära mig mer kring fertilitet, IVF och äggdonationer. Jag tror att jag somnade om igen kring 6-tiden.

Det här är ju inte så bra om jag nu inte ska stressa. Jag borde sova och bara vara. Speciellt om jag ska få mensen att sätta igång på fredag. Jösses, vad irriterande! Jag ska nog ta en långpromenad i kylan idag och coola ner mig lite... Och så sover jag nog bättre då också.

Förresten såg jag att jag skrivit att jag inte skulle bli den biologiska mamman vid en eventuell äggdonation. Det är ju helt fel! Det blir jag visst men jag är inte den genetiska mamman.

Så, nu ska jag gå och slappna av och sova ordentligt inatt.

Njut i vintervädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar