Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 15 januari 2011

Blogginflammation?

Så här går det när man bloggar för mycket:



Inflammation i handleden, hahahaaaaa!

Det började igår morse men eskalerade mot kvällen och imorse vaknade jag av att det gjorde hysteriskt ont. Lyckades göra mig en tidig frukost medan fina M låg och snusade. Kl 8:30 gjorde det så ont att jag med tårar i ögonen väckte M och vi åkte till akuten.
Två timmar senare sitter jag här gipsad upp till armbågen. Det är för att jag måste hålla handleden fixerad om jag ska kunna röra mig överhuvudtaget. Suck.
Men hur det blev så här har jag ingen aning om. Blogginflammation?

Kram

9 kommentarer:

  1. Åh, vad tråkigt!
    Men, en anledning att köra med din andra hälft kanske?? ;)
    Kramiz och ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Nä men oj! Ja sånt där bara springer på en utan anledning... Ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, stackars! Åh, typiskt!

    Omtanke med glitter och skimmer på!

    SvaraRadera
  4. åh vad tråkigt..hur lägne ska den vara gipsad då??
    kram känslig

    SvaraRadera
  5. Hihi, det var nått nytt...
    Stackare, och stackars oss som blir utan dina underbara inlägg ett tag för nu ska du väl vila ;)
    Massor med kramar och hoppas du blir bättre snart.

    SvaraRadera
  6. Tack fina ni!
    Ja, nu gör det i alla fall inte lika ont längre. Får blogga tappert med enbart högerhanden. För jag kan ju inte ha blogguppehåll heller! ;o)

    Känns galet irriterande eftersom jag skulle fortsätta min träning nu efter hostan jag haft. Får väl nöja mig med lite situps...

    Kram
    PS. M sitter och flinar när jag kör pekfingervalsen och vägrar sluta hänga på bloggen, hihi! D.S.

    SvaraRadera
  7. Tack för ditt fina grattis! :)

    SvaraRadera
  8. tack för dagens asgarv - det behövdes!

    SvaraRadera
  9. Hahaa! Ja, ibland undrar man ju hur det blir osm det blir... :o)

    kram

    SvaraRadera