Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 2 januari 2011

En dag kvar

Bara imorgon kvar. Sen är det VUL. Det känns som att det är då vi får en dom. Jag vet att allt förmodligen är ok, men jag tar aldrig något för givet i den här processen längre. Så är det tyvärr.
Självklart tror jag att det går bra. Varför inte? Men det finns alltid en liten, liten risk och hittills så känns det som riskerna har följt med oss. Så jag tar inget för givet. Men jo, jag längtar.
En dag kvar.

kram

5 kommentarer:

  1. Tummar hålles för att allt ska vara ok! :-D

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå bra! Såklart!

    *bestämmer*

    SvaraRadera
  3. Hur har det gått?

    SvaraRadera
  4. Tack på er!

    Det är först imorgon bitti jag ska gå dit. :o)

    kram

    SvaraRadera
  5. Trodde att det var idag. Tror jag är anonym ovan btw

    SvaraRadera