Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 26 januari 2011

Lunchtankar

Fasiken, vad jag vill börja nästa hormonkur nu! Känner efter hela tiden om mensen är på gång...
Det känns som den är det men inget mer händer. En enda liten bloddroppe så kan jag börja. Typ.

Förresten har jag börjat dricka kaffe igen. Det är så gudagott men jag har i alla fall lyckats begränsa mig till endast en liten kopp om dagen. Den där morgonkoppen på jobbet när jag sitter och går igenom vad som ska göras under dagen, den är galet god.
Får se om jag lyckas avstå från den när det är dags. Bara drygt tre veckor kvar till FET. Om nu allt går som det ska...

Kram

3 kommentarer:

  1. Ja, hoppas din mens skyndar sig så vi kan bli *synkisar* :D

    Men visst var det typ i dagarna du skulle få den?

    SvaraRadera
  2. Ja, den här veckan borde den dyka upp! Som jag längtar! Tänk, det trodde jag inte att jag skulle säga när jag var 17 år... Haha!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Varför ska du sluta med kaffe? Har något vagt minne av att vi pratade om det när vi träffades men kommer inte ihåg?

    SvaraRadera