Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 1 januari 2011

1-1-11

Sådär, ja. Massor av champagne, pilgrimsmusslor och hummer senare så sitter jag här och väntar på att min bror med sambo ska vakna och äta frukost med mig och M. Lugnt och skönt är det. Och det har snöat 10 cm snö inatt. Galet mycket snö har vi nu.

Nytt år, nya möjligheter. Jag ser faktiskt fram emot ett nytt år. 2010 sög om man ska hårddra det, även om det hade sina bra stunder också. Men i det stora hela.
2011 kommer att bli såååå annorlunda och såååå mycket bättre. Jag ska ha kul!
Och om två dagar är det dags för VUL. Tjohooo! Längtar, längtar, längtar.

Nu hör jag hur de tassar på övervåningen (önskar att det var tassandet av små barnfötter men det får väl dröja lite till då...). Dags för frukost.

Kram

2 kommentarer:

  1. Och här töar det. 2011 började med regn och plusgrader. Plusgrader för första gången på över en månad.

    God fortsättning

    SvaraRadera
  2. Wow! Det hade jag velat ha idag. All snö som jag skottat idag var jättetung. Och jag fick skotta allt själv eftersom M har fått ryggont. Lämplig dag... Morr.
    Plusgrader. Snart sommar! ;o)

    kram

    SvaraRadera