Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 18 januari 2011

Flotta tankar

En biverkan som Primoluten ger, och som de heeeelt glömt bort att skriva på bipacksedeln, är "flottigt hår". Det är helt galet vad mitt hår blir dåligt när jag knaprar Primolut. Jag vill tvätta håret varannan timme. Typ.
Ok, det är inte ett världsproblem men ändå... Med en gipsad hand som ömmar, svullen mage, konstant mensvärk, viktuppgång, vinterblek och DESSUTOM flottigt hår, så kan jag väl få ställa lite krav ändå? Och igen, det får väl vara värt det. Suck. Men då ska det ta mig tusan lyckas också! Det ska bli en bebis. Det är det enda krav jag ställer; ska jag vara flottig i håret så ska jag få en bebis i alla fall. Är det för mycket begärt?

Det tycker inte jag.

kram

5 kommentarer:

  1. låter som att det är ett sånt där tillfälle när tanken att "tur att de små finns i frysen så man slipper förföra någon på egen hand" är passande?! ;-)

    SvaraRadera
  2. Klart det blir en bebis denna gång. Det har jag bestämt ;)
    Kramiz och ha en fin kväll

    SvaraRadera
  3. HAAHAHAHAAAAAAA!!! Underbart, jenny_maria!! Hohohoooo! Humor. Me like!

    Tack, Flerbarnsliv!

    KRAM till er

    SvaraRadera
  4. En bebis är ju helt klart en mycket rimlig kompensation för det flottiga håret ;-)

    SvaraRadera
  5. Precis, Cissa! Helt rätt! ;o)

    Kram

    SvaraRadera