Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 6 januari 2011

Trist

Det tråkiga med att ha en blogg är att det dyker upp trista människor då och då. Som den anonyma människa som kommenterar en kommentar jag skrev på Olgas blogg, här på min blogg. Totalt off topic att försvara LCHF på en blogg som handlar om äggdonationer och ivf:er.
Dessutom gör människan det i ett inlägg som hyllar en ny följare som har gjort mig på glatt humör. Gah! Jag stör mig på det.

Näe, usch och fy, vad trist säger jag bara.

Kram till alla andra som inte "klottrar" på min blogg utan kommer med vettigheter.

2 kommentarer:

  1. Tycker folk kan svara där man skriver. Men vissa går in och skriver svar på ens egna blogg.
    Jag har två som gör det. Skitjobbigt. De tror väl att man inte går tillbaka och kollar, skulle gissa att det handlar om osäkert (som vanligt i framtiden)och bara vara nedlåtande är ganska korkat det med.

    Ville bara hålla med dig eftersom jag tycker samma lika.

    SvaraRadera
  2. Precis så!

    Bra med vettiga människor som du. :o)

    kram

    SvaraRadera