Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 19 januari 2011

Pratsam

Allvarligt. Nu har jag varit vaken i en timme. Precis det här hände härom natten. Jag vill inte att det ska bli en vana...
Tittar avundsjukt på fina M som sover gott. Min fina M.

Jag vaknade av att jag drömde. Jag drömde att jag pratade med en del döingar. Det var kul! En av dem hade varit en enhörning men blev uppäten av en vithaj. Undrar vad Freud skulle sagt om det? Hur som helst så var det en trevlig enhörning.

Jag ligger också här och längtar till sommaren. Har tröttnat på mörkret.
Något mer tänker jag inte på. Inte ens på ÄD. Skönt! Kanske att jag kan ta och somna om snart. Jag vill så gärna prata mer med den där enhörningen.

Kram i mörkret

3 kommentarer:

  1. Jag längtar också till sommaren. Har fått nog av snö och kyla nu.
    Kramiz och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Det är fullmåne, kanske har nåt med det att göra? Har även jag sovit dåligt.

    Hur har det gått med FK?

    SvaraRadera
  3. Inget svar från FK ännu... Nästa vecka ska jag ringa dem och tjata tänkte jag.

    Kram

    SvaraRadera