Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 17 januari 2011

Vind

Jag är galet trött. Imorse vaknade jag kl 02:30. Lite väääl tidigt för mig. Jag kunde bara inte somna om. Helt kört var det så nu slog det till. Egentligen skulle jag på juridiklektion ikväll men nu ligger jag här på soffan och ska snart gå och lägga mig. Annars klappar min kropp ihop känns det som.
Men egentligen ska jag nog bita ihop och vara vaken lite, lite till så att jag inte ställer om dygnet helt.

Den här dagen har jag konstaterat att det är lite låg stämning rent generellt bland alla in vitro-kompisar. Alla verkar lite låga och det blir minus och negativa besked lite här och var med några få undantag (skönt att det går bra för en del i alla fall!). Det känns trist. Nu får det vända tycker jag. In vitro-vinden ska vara varm, skön och mjuka upp oss kämpar. Den ska vara snäll och positiv. Den ska hjälpa oss. Den vill jag ha nu.
Vänd vind, vänd.



Godnattkramar

3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att vinden vänder för oss alla snart!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! För oss alla! Och gärna NU. :D

    SvaraRadera
  3. Ja, eller hur? Det är för mycket ledsamheter därute! Men jag vet några som har plussat och är gravida och glada. Vi får inte glömma dem heller! Snart är vi där, vi andra också. Det är vårt år nu.

    KRAM

    SvaraRadera