Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 18 januari 2011

Värk & damm

Fem dagar kvar med Primolut. Utan att räkna med idag...
Det spänner lite i nedermagen. Som annalkande mensvärk ungefär. Men jag vet att det inte är det utan bara en liten biverkan från tabletterna. Störande känsla är det i alla fall men det går ju över.

Idag ska jag stå i ett förråd och arkivera hela dagen. Kanske det tråkigaste som finns. Trots att jag får lön för det, men ändå. Instängd i ett jätteförråd med tonvis av kartonger och pärmar. Roligare kan man ha det.
Så kommer det inget inlägg senare idag så har jag blivit inlåst och försmäktat i det där dammiga förrådet...

May the force be with you.

Kram

3 kommentarer:

  1. Låter lugnt och skönt att stå för sig själv och arkivera =)

    SvaraRadera
  2. Hihi, har du ingen mottagning? :D

    ..och biverkningar kan vara bra-då vet man ju att det fungerar? :) fast det är störande?

    Och i så fall kommer någon snart att leta efter dig. Det är ingen som vill att du ska bli borttappad :)

    En gnistrande stjärnkram!

    SvaraRadera
  3. Smulan: Jo, men inte med gipsad arm, hahahaaa! Det gick galet långsamt...

    LadyBond: Näe, jag vill inte försvinna så hoppas att de hittar mig om det händer!

    KRAM

    SvaraRadera