Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 10 januari 2011

Dags igen!

Yes! Nu är vi på bana igen! Såååå skönt.
Så här är planen nu:

- AVA skickar recept på Primolut, Progynon och Progesteron idag.
- Jag börjar med Primolut när jag får receptet (kommer nog senast på fredag 14/1)
- Primolutkuren är på 10 dagar sen väntar vi på mensen
- Första mensdagen (slutet på januari?) börjar jag med Progynon och ringer till AVA

Precis som jag ville och trodde. Najs, najs...

Och så ska jag och bästisen ta igen lite förlorad tid ihop på onsdag. Middag på stan och bio. Jag ska krama henne till vansinne. Bara för att hon finns.

Kramas därute!

8 kommentarer:

  1. Skönt att du är på g precis som du ville!:D
    Urbra!

    Jag hoppas ni får det supertrevligt på onsdag!

    SvaraRadera
  2. spännande! härligt!

    SvaraRadera
  3. Pirr! Det känns skojigt igen! :o)

    kram

    SvaraRadera
  4. Hej sömntuta!

    Du har en award att hämta hos mig.

    KRAM

    SvaraRadera
  5. åh vad roligt att ni är på gång igen! tänk att man kan längta så efter att få proppa i sig hormoner...;) nu önskar jag att tiden rusar och att ni snart plussar igen. nytt år och nya möjligheter!

    SvaraRadera
  6. Stort lycka till! Kram Malin

    SvaraRadera