Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 31 januari 2011

Status

Go'morron!
Och varmt välkommen Solenstrålar! Ny följare som gör mig extra morgonpigg. Kul!

Idag blir jag nog av med gipset. Ska till läkaren runt niotiden. Men jag har fuskat och tog av mig gipset redan i lördags eftermiddag för att känna efter lite. Då kändes det jättebra och igår kändes ingenting. Så jag kan inte tänka mig något annat än att jag slipper ha det på något mer.

Två veckor kvar till FET och jag sover jättebra på nätterna. Östrogen is da shit, liksom. När jag blir en tvättäkta klimakteriekossa ska jag be gyn om lite östrogentabletter. Då blir det mindre doser än nu men ändå. Att få sova är gudagott.

Och idag ska jag ringa gyn och boka VUL till i början på nästa vecka (typ, 8/2).

Kram

2 kommentarer:

  1. Ditt goda humör smittar av sig =) God morgon =) Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Hoppas att dan fortsätter bra också. :o)

    Kram

    SvaraRadera