Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 14 januari 2011

Misstag

Gjorde misstaget att fastna framför tv:n och ett struntprogram som heter "Konferensresan". Allvarligt!! Jag vet inte vem jag blir mest förbannad på; produktionsbolaget (som gjort programmet), Kanal 5 (som sänder skiten), mig själv (för att jag glor på det) eller på deltagarna. Jag har valt det sistnämnda för tillfället.
Ta företaget iForm. Vad f***n! Hela företaget genomsyrar ohälsa. Mentalt i alla fall.
Nej, urrrk. Det finns för mycket trams i världen.

Sorry, var annars kan man vråla ur sig sin vrede än på sin egen blogg, hahahahaa!
Nu ska jag göra något vettigt istället.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vilket fantastiskt roligt och bra inlägg!! Även jag fastnade, tittade på hela (!!) programmet och har exakt samma åsikt om det som du :)

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Tack! Ja, visst är det vansinnigt!?
    Ren dårskap, heheheee....

    kram

    SvaraRadera