Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 26 oktober 2011

30

Vecka 30 rullas det in i nu. Jag kan knappt förstå det. 30. Det är ju megasuperduperlänge som jag varit gravid! Tänk, jag minns när jag och Fina M stod på badrumsgolvet och kramades, grät och pussades. Och tittade på det där testet om och om igen. Det känns som i förrgår.
Nu är det bara 10 veckor kvar. Inkentinken!
För att tiden ska gå fortare så försöker jag ha en del aktiviteter inbokade. Julmys hos vänner, julkonsert, julmarknad på Skansen med bästisens familj, kompisbesök från Skåne, kalas, julfest med jobbet, vår sista ensamma mysresa (berättar mer sen) och så, sist men inte minst, bloggträffen i Göteborg nästa helg. Det blir kul! Tyvärr hinner jag inte vara med på dagen men middagen blir skoj.
Och nu på lördag ska vi tapetsera Minis rum. Äntligen! Och så ska jag klippa mig. Vet inte när jag gjorde det sist... Måste ju se ok ut ibland också, hahahaaa! Just nu är jag en vandrande hippie med kulmage.

Kramas

4 kommentarer:

  1. Vad fort tiden har gått!
    Tycker det var igår vi satt på bloggträffen och du berättade.
    Ska bli så kul att träffas igen och få se bebismagen.

    Kramar Jessica

    SvaraRadera
  2. Tio veckor det är ju verkligen ingenting! Och shit.. nu kollade jag på din ticker och ser att er bf är den 11e januari, och jag fyller år den 12e, dvs jag blir ett år äldre om tio veckor - och ca fyra veckor senare så är det våran tur.. Waaaaaaha! Fasen va fort tiden går!! :]

    .. Och skoj att ha så mycket inplanerat! Det försöker jag också ha, och där i din lilla lista så påminde du mig om Skansens julmarknad, trots fyra år i Stockholm så har jag aldrig varit på den, men det här året har jag bestämt mig för att det är dags!

    kram!

    SvaraRadera
  3. 10 veckor är ju....typ, imorgon.
    Galet vad fort det har gått!

    Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja, det går hysteriskt fort nu känns det som! Men jag gissar att de sista dagarna kommer tiden att snigla sig fram igen, hehee...

    ruht, Skansens julmarknad är riktigt mysig. Kolla programmet för man kan gå in i olika stugor där de berättar sagor eller bakar och gör julpyssel. Och så brukar de ha en mindre konsert i Seglora kyrka också. Och så marknaden med glögg och pepparkakor så klart... Man hamnar verkligen i julstämning!

    Kram

    SvaraRadera