Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 11 oktober 2011

Vardagspyssel

Hoppsan, det blev så mycket jobbande igår att jag inte kunde blogga alls. Och så glömde jag ifånen hemma. Det kan ju ha påverkat också...
Kom hem vid 19:30 och då blev det middag, lite make-prat, tv och så somna kl 21 som vanligt.
Och vakna inatt som vanligt. Mini snurrade runt så det stod härliga till. Det tog ett tag att somna om faktiskt.

Men idag är det nya friska tag! Snickarhelvetet har hört av sig och han har visst förberett sin ankomst och ska dyka upp i veckan. Eftersom han inhandlat material så får han väl hållas då. Apa.
Men jag tackar ödmjukast för de som hörde av sig med tips! Ni vet att ni är guld värda!
Idag ska jag också boka in en dejt med min frisörska och en dejt med bilglasreparatören (stenskott).
På lördag har jag en liten middag hemma med goa bloggvänner (som jag nog får ta och kalla "vänner", utan "blogg" framför, faktiskt). Eftersom förrådsinnehållet, d.v.s. målarfärg, maskiner, möbeldynor etc. ligger i vardagsrummet så blir det intressant att se hur det blir... Men förra gången satt vi i köket nästan hela kvällen så det kanske går igen. Hjärterum finns det i alla fall så vi borde få plats.

Och nu sparkar Mini. Hon vill nog att jag ska göra skäl för brödfödan och jobba lite. Dags att stirra på datorn igen med andra ord.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Mysig med bloggvänner som blivit vänner ;) Hoppas du får en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är så glad att jag började blogga! Och utan barnlösheten hade jag aldrig träffat så intressanta och roliga människor. Tur i oturen!

    Önskar dig också en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera