Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 6 oktober 2011

Skönt!

Näe... Det blev inget kramande på jobbet idag. Ingen har sagt något om magen. Så skönt!
Och nu spöregnar det så ingen promenad. Skönt!

Snart ska det stekas köttbullar, ätas, slappas på soffan och ses på "Drömmen om ett barn" på TV3 kl 20:00. Det ser jag fram emot.
Och efter det så däckar jag nog som vanligt. Skönt!

Passar på att gratulera Luiza som efter 11 år blivit gravid spontant. Sååå jälla skönt!

Kramas ikväll

6 kommentarer:

  1. Efter 11 år..... Gud vilken känsla det måste vara! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Och hon är sååå värd det!

    kram

    SvaraRadera
  3. Åååh, jag gråter nu, ska du veta. Jag är så glad över hur många som delar min lycka.... Tack så oerhört mycket för grattiset och länken....
    Jag har så mycket känslor som poppar upp hela tiden att det knns helt överväldigande. Jag gråter och "haggar" mig hela tiden...vart annat. Och jag är sååå trött. Kan knappt stå upprätt. Då tänker jag på dig varje gång. Du var ju fruktansvärt trött i början, var det inte så?

    Nu ska jag göra ett snabbt inlägg och sen ska jag sätta mig framför tv:n och gråta lite mer.

    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  4. Hahahaa! Lilla gumman, gråt på med dina lyckotårar bara. Det är du så otroligt mycket värd.
    Och glöm inte att sova mycket när du är så trött. :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. apropå magkommentarer....till mig sa ALLA också att jag hade så liten mage. suck. till slut hade jag lust att svara "ja, det är för att det är en DVÄRG" (förlåt alla kortväxta). jag var supernöjd över att magen var smidig och inte gigantisk, hade ju mina vanliga kläder hela vägen förutom en gravidkjol å gravidjeans. njut av att vara lagom stor å strunta i kommentarerna. ibland tror jag folk säger så där bara för att ha ngt att säga...

    SvaraRadera
  6. glömde säga, min mage var också på normalkurvan hela tiden o ut kom en 53 cm lång och 3,8 kg tung kille. inte speciellt liten alltså.

    SvaraRadera