Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 1 oktober 2011

Dagens outfit

Strålande sol och krispighet i luften. Så fantastiskt härligt!

Och vi ska rensa ett förråd. Inte alls lika härligt men snickaren vi väntat på ringde igår och verkar vilja komma och isolera förrådet i nästa vecka. Vilket betyder att vi får lägga all energi på att rensa förrådet idag. Förbaskade hantverkare! Han skulle höra av sig i tid innan han skulle komma och nu sitter vi i den sitsen att vi inte kan skjuta på det längre om vi vill hinna klart med Minis rum också. Och så hade han inte räknat med isolering av golvet så det tillkommer. Vad är det för mening att isolera ett förråd om man inte isolerar betonggolvet också? Morr... Tänk om jag gjorde mitt jobb på samma sätt som hantverkare. Dyka upp lite när jag vill och göra som jag vill. Och ta apmycket betalt. Suck.
Men inte gnälla, idag är en fin dag och den ska så förbli!
Jag ska promenera en massa också. Förbaskade stegtävling. Imorgon ska jag gå på dagstur med matsäck i skogarna runt omkring. 50.000 steg är målet. Om Mini pallar vill säga. Jag ligger trea på företagets individlista och mitt lag leder. Jag har ca 12.000 steg att knappa in på tjejen som leder. Hon måste vara besatt.

Idag är det magbildsdags! Bilden ligger som vanligt under "Gravidbilder".
Om någon har funderat på om jag bara har ett par trosor så kan jag förtälja att jag har åtta par som är likadana från Twilfit. Jag vill ta bilderna med dem och nu även med samma bh (Swegmark) så att jag ser skillnader lättare. Men jag lovar, jag HAR andra trosor och bh:ar. Och jag duschar mellan bilderna.
"Dagens outfit" är alltså densamma för evigt på dessa magbilder.

Kram

4 kommentarer:

  1. Haha! Jag tar också mina magbilder i samma underkläder varje vecka.

    SvaraRadera
  2. Jaaa, vad skönt! Jag är inte ensam!! :o) Puh!

    kram

    SvaraRadera
  3. Haha, jag har nog 15 likadana trosor från (och nu kommer tantvarningen på allvar) Ica Maxi =) Men de är så sköna! Svarta bomulls-hipsters. Perfekta...

    Magen börjar synas ordentligt nu! Kan du inte lägga upp med kläder och ur lite olika vinklar så man får lite mer grepp om hur du "utvecklas" =)

    SvaraRadera
  4. Hahahaa! En till som är som jag! ;o) Hurra!!

    Ok, fler bilder utlovas. Jag ska nog ta lite fler kvällsbilder också för då har magen svullnat upp rejält ibland.

    KRAM

    SvaraRadera