Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 25 oktober 2011

Fem numer avslutade meningar

Oj, nu får jag nog ta mig i kragen och svara på de fem frågor jag blivit tilldelad av både Miss S och jagvilljagkan... Here we go:

1. När ingen ser eller hör mig… så sjunger jag som många andra. Men jag sjunger galet falskt och brukar hålla mig till sången enkom när jag sitter i bilen. Ensam.

2. Jag går aldrig hemifrån utan min… telefon och att säga "gå försiktigt" till Fina M. Det gör jag för att jag alltid åker bil och han går till bussen och säger "kör försiktigt" till mig.

3. Min blogg heter som den gör för att… jag gillar namnet Wilda och för att Mathilda är ett gammalt släktnamn på min mammas sida. Och ihop så rimmar de namnen så bra. Det ligger bra i munnen helt enkelt. Kanske är det för att jag är lite "vild", d.v.s. gillar när det händer saker, också...

4. Om jag vågade skulle jag… hoppa fallskärm. Men så blir det aldrig för jag är galet höjdrädd och skulle bara gråta och förmodligen svimma i fallet. Så när det kommer till höjder är jag inte alls vild....

5. Om tio år kommer jag… att ha fått två barn och förmodligen står jag därför och packar flyttlådor eftersom vi inte får plats i vårt lilla pluttehus då utan måste flytta till något större hus. Och så jobbar jag med något eget på heltid.

Eftersom jag normalt sett är apkass på att skicka sånt här vidare så ska jag nu göra ett försök. Slänger ut ovanstående fem punkter att svara på till (men egentligen skickar jag till ALLA som har blogg, hahaha!):

Charlotte
Allting går!!...eller?!
Mallan

Elin
Cissa

KRAM!

4 kommentarer:

  1. Givetvis åkte jag på den dära ;-) Tack fina du! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Ja, liiite kuligt väl?! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hehe, det sjuka med att hoppa fallskärm är att det är så in i bängen högt att man inte blir höjdrädd. Hjärnan fattar liksom inte. Så det var inte så farligt faktiskt =)

    SvaraRadera
  4. Kul att få veta lite mer om dig.

    SvaraRadera