Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 21 oktober 2011

Toapapper

Äntligen, äntligen lite helgledigt. Men det beror väl på hur man ser det.
Hela helgen ska vi skyffla runt möbler, åka till tippen, tejpa, riva, spackla, slipa och tapetsera. Och så kommer en kompis på besök. Hoppas att hon får plats bland allt. Annars får vi sitta ute, hehehe.
Så ikväll ska jag ladda genom att äta gott och slappa. Och somna tidigt (som vanligt, hihi).
Och magen har verkligen vuxit nu så sömnen behövs väl gissar jag.

Förresten, jag har inte vågat köpa toapapper med mönster på ännu och jag tittar fortfarande alltid ner i toan och på toapappret för att se att allt ser ut som det ska...

Krama någon

7 kommentarer:

  1. Hihihi...skönt att höra att jag inte är ensam om det. Är i v 34 och jag tittar fortfarande varje gång, så allt står rätt till. Har aldrig trosor där man kan misstolka färger och så. Herregud, vad skadad man blivit....hahaha....

    Hoppas du får en trevlig helg trots en del att göra! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Ja, skönt att man inte är ensam om det i alla fall. Så får man liiite förståelse. ;o)

    Trevlig helg du med!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag var nära köpa rosa hjärtan idag.
    Mönstrade rosa. Jag gjorde inte det.
    Hade det en gång (då uppsala) och det gick inte.
    Men tittar gör jag. Alltid. Däremot så använder jag enbart svarta/mörka trosor. Det känns läskigt att hålla koll på bådeoch. Får räcka med papperskollen.

    Fin kramhelg på er!

    SvaraRadera
  4. Jag har fött barn för snart 4 månader sen och jag har ÄNNU INTE slutat titta i toapappret efter blod. :) Ja, helst sjukt, men den där skräcken sitter fortfarande i lite...

    SvaraRadera
  5. Hihi, ja, det där med toapappret känner jag så väl igen. Det har numera blivit en så väl inkörd vana, så jag kommer inte ens på tanken längre, när jag står i affären, att jag skulle köpa annat än omönstrat papper. Trots att jag inte har några planer på att bli gravid igen...

    Hoppas ni får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Oj, oj, oj, det sitter så långt inne, alltså? Så jag kommer att ha vitt toapapper hela livet? :o)
    får se om jag törs köpa något annat någon gång. Lovar att avrapportera när det händer! Hihihii!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hejsan,
    kul att du gör om hemma! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera