Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 11 oktober 2011

Jäkla apa

Förbannad vare bästaste bästisen!
Här har vi en trevlig pratstund över telefonen och så hasplar hon ur sig att hon ska på något leverantörsevent imorgon. Och se Red Hot Chilipeppers!!! En av mina idolgrupper liksom. Och hon vet knappt hur de ser ut. Hon gick t.o.m. ut på Youtube för att lyssna på något de gjort. Nollkoll. Jag är så avundsjuk att jag kan dö. Jäkla apa.

Hon kommer säkert att skicka någon bild när hon väl är där. Rub it in, liksom... Jag spyr.

Aviskramar

7 kommentarer:

  1. Fy vad orättvist! Inget dåligt jobb hon har, med såna förmåner... Nu blev jag också avis...

    SvaraRadera
  2. Men fyyyyyyyy, vilken dålig stil!

    ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, skäms på henne!
    Jag sa det till henne. Att hon är en riktig apa och att jag inte ville höra mer...
    Men hon verkar gilla mig ändå. Konstigt. ;o)

    kram

    SvaraRadera
  4. Det minsta hon kunde göra var att bjuda med dig ;)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hehehe...hämnden é ljuv, eller vad säger du?

    Har sett att din mage är ett hett samtalsämne, och jag kan ju inte gå miste om att kommentera det.
    Jag tycker din mage är underbar och jag önskar jag hade en sån, i samma vecka...Jag kommer förmodligen ha en enorm mage, som är otymplig och inga kläder kommer passa, men det är ju jag, och säkert kommer folk kommentera den med , i stil med :det ser ut som du ska föda när som helst, höhöhö" ;).

    Ha en fin kväll.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  6. En liten mört är va hon är som inte bjuder med mig! Hahahaa!

    Tack, Luiza! Ja, jag får väl erkänna att jag blivit lite fixerad vid det där med magen. Jag ska släppa det faktiskt. Och nu har den börjat växa på sig lite känns det som. Det spänner en del och den känns lite större. Blir en bild i helgen!

    KRAM

    SvaraRadera