Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 27 oktober 2011

Starstruck

Förresten, jag har ju glömt att berätta att jag blev starstruck för första gången i mitt liv i tisdags!
Alltså, så där att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Klart att jag har sett kändisar förut och jag brukar inte tappa fattningen. De är ju liksom också människor.
Men i tisdags var det bara jag och han... Vi. Ensamma på en tvärgata i Stockholm. Jag slutade nästan att röra på benen. För jag tycker att han är så otroligt duktig och har en skön inställning till det mesta.
Fatta, jag passerade Ernst Billgren. Det vara bara vi på heeela gatan! Och han är snyggare i verkligheten än på bild...

Fan, jag skulle ha hånglat upp honom mot husväggen.


Kram

3 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid testa och skylla på gravhormoner?? =)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte heller kunna motstå hångelreflexen vid åsynen av hr Billgren.

    SvaraRadera
  3. Haha! Bra där, vemvet! :o)

    Fina M avslöjade att han ser honom jätteofta. Jag vill också jobba i stan...

    Kram

    SvaraRadera