Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 20 oktober 2011

Ballongmage

Jösses, idag är magen enorm! Det känns som att den fördubblats i storlek på bara två dagar. Ballong liksom. Och Mini rör sig. Najs.

Jag tryckte förresten i mig en apelsin på eftermiddagen. Inte så bra. Jag fick galen halsbränna! Tog två Nuvalucol och nu känns det bättre. Bra upplägg inför middagen vi är bjudna på ikväll... Mage i uppror redan från början. Bra, bra.

Kram


6 kommentarer:

  1. Hehe, nja, apelsin brukar ju inte vara det ultimata, men det absolut nödvändiga...

    Hoppas de går bra på middagen .

    Kramis/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hehe, grattis till ordentlig bebismage =)

    Var har du hittat den där "min graviditet"-grejen du har till vänster?

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får kul på middagen trots halsbränna och ballongmage! :)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Haha, ha novalucol nära till hands! Kram

    SvaraRadera
  5. Novalucol är gott men hjälper så kort tid. Jag tycker Losec mups är mycket bättre, det räcker med en tablett om dagen och halsbrännan är helt bortblåst!

    SvaraRadera
  6. Hehe, tack snälla ni! Drar nog inga mer detaljer kring magen för ikväll... Huga.

    Den där baby-grejen till vänster hittade jag under "verktyg" på blimamma.se, via ruhts blogg. Tror att det kanske går att komma dit genom att klicka på den.

    Tack för tipset Åsa!! Får testa det med.

    Kraaaam

    SvaraRadera