Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 12 oktober 2011

Stök

Så rullar vi in i vecka 28. Skönt! Det går framåt!
Just nu längtar jag otroligt mycket till om tre veckor. Då börjar mina lediga onsdagar. Det är inte så att jag ogillar mitt jobb på något sätt men jag vill verkligen ha lite mer tid hemma och för Mini just nu. Allt känns lite rörigt med snickarskrället, massor av aktiviteter (om än väldigt roliga sådana) varje helg hela hösten, tapetsering, rensning, egna företaget, alzheimer, barnprylar, förberedande och boande. Lite mer balans behövs och med en ledig dag till i veckan så känns det mer överkomligt allting. Men med en sak i taget och lugn och ro så löser sig allt. Jag börjar med att vara ledig på fredag. Då blir det en långpromenad i skogen. Kan helgen börja bättre?

Kramas där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar