Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 18 oktober 2011

Sömn

Ny morgon, ny dag. Det var tomt att vakna utan Fina M bredvid mig i sängen.
Han har i alla fall fått ett korttidsboende till svärmor som inte kan bo hemma längre. Så det blev en lång dag för honom igår också.
Det är verkligen kanon att det gick att få fram ett boende, om än tillfälligt, på en dag så där. Även om det är med blandade känslor så har hon i alla fall människor omkring sig som kan ta hand om henne bättre än vad vi kan och mäktar med. Avståndet mellan oss och svärmor ställer ju till det lite ytterligare liksom.

Jag har sovit men inte så bra. Mini sparkade som sjutton i morse och vem vill somna om då? Så jag har varit vaken sedan kl 5... Jag får lägga mig tidigt ikväll igen.
Tänk, imorgon går vi in i vecka 29. Vad fort tiden går nu! Och min snälla kollega sa att nu syns det faktiskt att jag är gravid. Äntligen. En mage som syns. Jag ser inte bara svullen ut längre, hahahaaa!

Idag ska jag ta en långpromenad på lunchen. Behöver lite frisk luft och energi!

Kram

2 kommentarer: