Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 15 oktober 2011

Dejt bidde ensammys

Det blev visst ändrade planer. Underbara Barn-mässan var ganska kul men mest för att vi tog med trollungen på snart 5 år. Fina lilla hon!
Väl hemma så blev det till slut så att vi sköt vår bloggträff framåt i tiden. Det är för många av oss som har för mycket just nu och det kan jag verkligen förstå. Så klart lite tråkigt men säkert det bästa just nu. Jag har det så bra ändå! Fina M och jag smaskar i oss libanesiskt framför tv:n ikväll istället. Och jag somnar väl som vanligt kl 21 igen, hahahaa! Fast igår slog jag rekord. Då somnade jag redan kl 20. Tröttheten verkar eskalera... Ganska skönt faktiskt.

Nu önskar jag alla en härlig lördagkväll.

Kramas

5 kommentarer:

  1. Tack för dina råd per telefon idag, de betyder oerhört mycket. Nu var ju apoteket stängt idag, men jag åkte och handlade, då fick jag med lite "Friggs Järn+C" hem =).
    Tog första dosen direkt ikväll, hehe.

    Ha en mysig kväll.
    Kramar på er.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Ååh, det var så lite så!
    Bara kul att få pladdra lite.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är lilla Mini som växer så det knakar som gör dig trött.Mysigt va? Ha en trevlig kväll, kram :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, det är det verkligen!
    Ha en toppenkväll du med.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ibland kan ensammys vara nog så bra. Även om det alltid är kul att träffa andra bloggare också.

    SvaraRadera