Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 18 oktober 2009

Jag

I mina tidiga tonår sa jag alltid naivt att jag skulle skaffa barn när jag blev 28 år. Det var en bra ålder att få barn i trodde jag. Nu blev det inte så. Tiden har rullat på och medan vänner skaffat barn har jag och min man halkat efter på den fronten. Vi har ett otroligt rikt liv men nu vill vi faktiskt ha barn. Det är lättare sagt än gjort ibland och det vill jag dryfta här.
Kanske kan det hjälpa någon annan som vill ha barn men som vi har svårt att få till det. Kanske kan någon få uppslag och information från mina tankar. Kanske kan mina tankar bara få samlas och bidra till att en fin liten kille eller tjej kan få läsa i framtiden om hur välkommen han eller hon är.

Så tänker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar