Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 26 april 2012

Nya bloggen

Jag har insett att många har missat att jag har en ny och mer privat blogg (bilder och annat). Alla får självklart läsa den men det är "endast inbjudan" som gäller. Vill ni läsa så maila mig och skriv några korta ord om er själva (eftersom jag är privat i bloggen så känns det bra för mig att veta liiite om er liksom): wildamathilda@hotmail.se

Kram på er

Tillägg: Vill ni ha en inbjudan så MÅSTE ni maila. Jag tar mig friheten att säga att jag tyvärr inte orkar leta efter era mailadresser om ni meddelar mig på annat sätt än via mail... Så maila!
Och ni måste skriva något om er själva för den bloggen är en full insyn i MITT liv så jag vill veta lite om er.... Liiite rättvist ska det välan vara?

4 kommentarer:

  1. Samma här, skulle du kunna vara gullig och ändra min här på sidan till denna?

    http://bebiskarusellen.blogspot.se/

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna läsa den! :)

    SvaraRadera
  3. Du har en utmaning hos mig! Kram

    SvaraRadera