Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 16 februari 2014

Nytänk?

Sedan mitt förra inlägg har jag funderat lite. På det där med att jag fått för mig att folk ska göra eller tänka på ett visst sätt efter att jag berättat om ÄD.
Jag känner faktiskt inte igen mig själv i såna tankar. Jag som alltid gått den väg som känns bäst för mig och faktiskt inte brytt mig om vad folk tycker om mina val i livet. Det är mysko att jag helt plötsligt tänker annorlunda och jag undrar vad det beror på? Kan det ha med Mini att göra? Något slags beskyddande? Eller har jag blivit annorlunda som person? Eller vill jag bara låta det vara till dess nästa försök är över i alla fall?
Själv har jag aldrig brytt mig om hur barn kommit till världen, jag älskar alla ungar oavsett, så vad säger att andra skulle göra det? 
Hmmm, jag får nog faktiskt tänka lite till och hitta tillbaka till mitt gamla tänk. Det kändes enklare så. Att bara köra på.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar