Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 5 mars 2014

Nu minsann!

Oj! Nu händer det!
På måndag skulle jag starta med Primolut och så skulle det bli ET den 16/4... Men idag behagade mensen dyka upp bara så där! Det innebär Progynonstart på fredag och preliminär insättning av embryo den 26/3. Galet!
Fina Maken åker ner den 21/3 och gör sitt. Romantiskt som vanligt...inte.
Men det betyder alltså att vi gör långtidsodling den här gången. Det är på klinikens inrådan och vi hade faktiskt tänkt att be om det ändå. Det känns kanon!

Och veckan efter ET så börjar jag på nytt jobb.

Oj, vad spännande allt är!

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag skickar lite tankar och håller mina tummar....

    kram!

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande! Heja heja! ♡

    SvaraRadera
  3. Äntligen nu är det snart dags härligt att läsa!
    Fick också min mens idag rekord tidigt för mig då jag nästan helammar bägge tvillingflickorna som är drygt 3 1/2 månader gamla nu.Funderar på syskonförsök efter sommaren innan jag blir för gammal men skulle det inte gå är jag så tacksam över att det blev två

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Heja Anonym! Kör på fler! :-) Jag håller tummarna så klart.

    Kram

    SvaraRadera