Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 13 mars 2014

Det går framåt

Vilken skillnad det är den här gången. Jag har inte samma oro i kroppen. Inte samma rastlöshet.
Luften gick nog ur mig alldeles efter det sista försöket. Nu känns allt som vardag igen. Jag tar mina Progynon tre gånger per dag. Telefonen alarmerar när det är dags.
Varje morgon tar jag även en multivitamin (kvinna), Omega3, järntablett och även den så nödvändiga folsyran. Mini tittar nyfiket och undrande på mig varje frukost.
Härom dagen sa hon:
-"Jag vill också ha syskon", när vi pratade om att en kompis på dagis ska få ett syskon.
Fina M och jag tittade på varandra. Vi VILL svara:
-"Det ordnar vi!", men istället blev det ett lite mer snällt:
-"Vilken fin önskan!"
Vi önskar också.

På måndag kl 7:50 ska jag mäta slemhinnan hos Fru Gyn. Äntligen får jag träffa henne igen! Gladare den här gången.

Kramas där ute

1 kommentar:

  1. Det verkar som det är ett på gång snart, vad roligt! Lycka till :-) Kram

    SvaraRadera