Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 30 mars 2014

Dag 5 - Tidsfördriv

Det känns som mensvärk ungefär.
Och jag är svullen som en boll runt magen. Jag minns att jag blev otroligt svullen vid det första missfallet. Och så fick jag ont i ryggen då också. Det har jag nu, men bara lite. 
Det molar och drar. Det känns positivt.
Men så är det det där med medicinerna. Jag VET ju hur de kan luras så in i bängen. 
Jag förstår inte att jag ens bemödar mig med att analysera så här mycket när jag vet att allt jag känner lika gärna kan vara medicinska åkommor. Fan, vad jobbigt och irriterande allt är...
Men jag känner i alla fall något. Alltid bättre än att inte känna något alls. För nu har jag i alla fall något jag kan analysera.
Tidsfördriv kan man kalla det.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar